Pro Plumbing Inc Quebec — Plumber in Ville De Québec Les Rivières

We are glad to greet you!

Pro Plumbing Inc Quebec

Plumber at 352, avenue Saint-Sacrement Local 500, Ville de Québec, QC G1N 3Y2, Canada, Ville De Québec Les Rivières, Quebec, G1N 3Y2 . Here you will find detailed information about Pro Plumbing Inc Quebec: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

Office photos Pro Plumbing Inc Quebec -->
  • Pro Plumbing Inc Quebec satellite image

About Pro Plumbing Inc Quebec

Pro Plumbing Inc Quebec is a Canadian Plumber based in Ville De Québec Les Rivières, Quebec. Pro Plumbing Inc Quebec is located at 352, avenue Saint-Sacrement Local 500, Ville de Québec, QC G1N 3Y2, Canada,

Please contact Pro Plumbing Inc Quebec using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Pro Plumbing Inc Quebec opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Pro Plumbing Inc Quebec

• Daniel
    Added 2015.05.05
    Absolument insatisfaite. On m'a dit qu'on passerait dans l'après-midi et qu'on m'appellerait avant de passer. N'ayant eu aucun téléphone, j'ai relancé vers 16h00 ; on m'a dit qu'on ne m'avait pas oubliée. 18h30 : Toujours personne. On me dit qu'on ne sait pas ce qui s'est passé. Inacceptable. On est vendredi, et je ne pourrai pas faire installer quoique ce soit avant lundi. J'ai aussi manqué une demie-journée de travail (et de salaire) pour rien du tout.
  • Emily
    Added 2015.04.06
    ils ont toujours la solution à porter de main!
  • Jayden
    Added 2014.02.03
    bellle installations, propre et super service!
  • Emily
    Added 2013.06.13
    Super service!!!!!
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: