Burt Brassard CPA Inc — Accounting in Ville De Québec Les Rivières

We are glad to greet you!

Burt Brassard CPA Inc

Accounting at 1080 boulevard bastien, Bureau 200, Ville de Québec, QC G2K 1E6, Canada, Ville De Québec Les Rivières, Quebec, G2K 1E6 . Here you will find detailed information about Burt Brassard CPA Inc: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

Office photos Burt Brassard CPA Inc -->
  • Burt Brassard CPA Inc satellite image

About Burt Brassard CPA Inc

Burt Brassard CPA Inc is a Canadian Accounting based in Ville De Québec Les Rivières, Quebec. Burt Brassard CPA Inc is located at 1080 boulevard bastien, Bureau 200, Ville de Québec, QC G2K 1E6, Canada,

Please contact Burt Brassard CPA Inc using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Burt Brassard CPA Inc opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Burt Brassard CPA Inc

• Austin
    Added 2016.06.01
    Merci Mr Brassard pour l'excellence de votre travail. Un comptable professionnel, intègre et passionné à qui on peut faire confiance. Un travail efficace, explications claires. Je le recommande vivement.
  • Jackson
    Added 2016.04.16
    Merci M. Brassard pour votre service rapide et efficace.
  • Jake
    Added 2015.12.15
    Excellent service et une efficacité sans pareil. Je n'aurais pu trouver mieux ailleurs
  • Alyssa
    Added 2013.12.05
    Comptable d'expérience sur qui on peut ce fier ! Je vous le recommande !
  • Seth
    Added 2013.05.07
    Excellent comptable, très professionnel et efficace, je le recommande fortement.
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: